Skip to content

Korkeakoulupedagogisen palvelumuotoilun lähtökohdat -osaamismerkki

Tämän merkin saaja tuntee ja ymmärtää palvelumuotoilun mahdollisuudet edistää ja kehittää korkeakoulupedagogista työtä.

Osaamistavoitteet:

  • Tunnistaa korkeakoulupedagogisessa työssä palvelumuotoilun mahdollisuudet kehittämistyökaluna: prosessi, ideologia ja menetelmät.
  • Tietää ja tunnistaa palvelumuotoilun keskeiset käsitteet.

Osaamisen hankkiminen:

Osaamisen osoittaminen:

Tuota teksti- tai äänitiedosto, jossa vastaat seuraaviin:

  • Kuvaa palvelumuotoilun perusteet ja muotoiluprosessin eri vaiheet.
  • Kuvaa ja sanoita, miten voisit prosessia soveltaa korkeakoulupedagogisessa työssä.  
  • Esittele, millaisia palvelumuotoilun menetelmiä ja työkaluja voi korkeakoulupedagogisessa työssä käyttää.

Hae merkkiä tästä.