Korkeakoulupedagogisen palvelumuotoilun lähtökohdat -osaamismerkki
Tämän merkin saaja tuntee ja ymmärtää palvelumuotoilun mahdollisuudet edistää ja kehittää korkeakoulupedagogista työtä.
Osaamistavoitteet:
- Tunnistaa korkeakoulupedagogisessa työssä palvelumuotoilun mahdollisuudet kehittämistyökaluna: prosessi, ideologia ja menetelmät.
- Tietää ja tunnistaa palvelumuotoilun keskeiset käsitteet.
Osaamisen hankkiminen:
- Katso video Palvelumuotoilu opetussuunnitelmatyössä. Kesto 4:25 min.
Osaamisen osoittaminen:
Tuota teksti- tai äänitiedosto, jossa vastaat seuraaviin:
- Kuvaa palvelumuotoilun perusteet ja muotoiluprosessin eri vaiheet.
- Kuvaa ja sanoita, miten voisit prosessia soveltaa korkeakoulupedagogisessa työssä.
- Esittele, millaisia palvelumuotoilun menetelmiä ja työkaluja voi korkeakoulupedagogisessa työssä käyttää.