Ydinryhmän kokoonpano

 

Nimi, nimike ja tehtävä

Aikio Marita, opiskelijapalvelupäällikkö, hakijapalvelut
Alakulju Henna, koulutussuunnittelija, avoin amk
Huttunen Heli, lehtori, kampusopo, Valtti-ohjaus
Kaarela Anne, opiskelijapalveluassistentti, opiskelijapalvelut
Kempas Eija, opiskelijapalvelupäällikkö, opiskelijapalvelut
Korhonen Erja, lehtori, kampusopo
Moilanen Minna, suunnittelija, opiskelijapalvelut, avoin amk
Närhi Kaarina, koulutussuunnittelija, Valtti-ohjaus
Räisänen Eija, suunnittelija, hakijapalvelut
Saarinen Susanna, lehtori, kampusopo, Valtti-ohjaus
Siipola Pirjo, yliopettaja, tutkintovastaava, kampusopo, Valtti-ohjaus
Similä Marjo, opiskelijapalvelupäällikkö, opiskelijapalvelut, Valtti-ohjaus
Syri Paula, lehtori, opettajatuutori
Tervasoff Päivi, lehtori, opettajatuutori
Tinkala Kati, koulutussuunnittelija, avoin amk, opintotukipalvelut
Vihelä Mari, lehtori, opettajatuutori
Virranniemi Ulla, lehtori, opettajatuutori
Ylitie Heidi, suunnittelija, opiskelijapalvelut

 Ryhmäkuva 2_nettiin_muokattu.jpg

Ydinryhmä ja hanketyöryhmä koulutuspäivänä 29.1.2016 "Oamkin ohjauksen malli ja ohjausprosessi monimuoto-opiskelijoilla". 

Kohderyhmän käytössä olevat välineet

Älypuhelimet:

Apple iPhone 5 S 16GB Space Grey
Samsung Galaxy A3 white

Tabletit:

Microsoft Surface 3, 64 Gt, Win 10
Apple iPad Air 2, 64 Gt, Wi-Fi
Samsung Galaxy Tab S2, Android, 8.0, Wi-Fi

Muut välineet: 

Hama minijalusta, universaali kolmijalka
Jabra Speak 510 MS USB BT, 22 kpl
Headsetit Logitech UDB H390, 22 kpl
Web-kamerat, 22 kpl
Dokumenttikamera AverVision U50

Välineet on tarkoitettu kaikkien kohderyhmäläisten testikäyttöön Verkko-ohjaaja -hankkeen toimenpiteiden toteuttamiseen. Laitteilla voi testata erilaisia sovelluksia ja järjestelmiä sekä tuottaa verkko-ohjausmateriaalia. Laitteet ovat lainattavissa Oulun ammattikorkeakoulun eKampuksella osoitteessa Kotkantie 1. 


Rahoittajalogo https://www.ely-keskus.fi/Rahoittajalogo https://www.rakennerahastot.fi/Rahoittajalogo https://www.rakennerahastot.fi/
Oamkin hankkeiden verkkosivuohje (pdf)