Yrityksille

Dimmy 2.0 on – Oamkin DigiLii-hankeen puitteissa järjestämä – Pohjois-Suomen monipuolisin digitaalisen markkinoinnin ja myynnin ilmainen koulutus, joka järjestetään lukukausittain keväällä ja syksyllä. Ensimmäinen koulutus alkoi tammikuussa 2020 ja päättyi toukokuun lopussa.

Koulutus koostuu viidestä moduulista, johon on koottu kaikki keskeisimmät digitaalisen markkinoinnin sisällöt, rakenteet ja työkalut helposti käyttöön otettavaksi paketiksi. Koulutuksessa keskitytään nykyaikaisen digitaalisen markkinoinnin suunnitteluun, tuottamiseen ja analyyttiseen johtamiseen. Dimmyssä käydään läpi muun muassa digitaalisten mainostyökalujen tuloksellisen hyödyntämisen keinoja, sisältömarkkinoinnin tuottamista, sosiaalisen median markkinointia, digitaalista analytiikkaa. Katso koulutuksen rakenne.

Koulutus on suunnattu

  1. digiliiketoiminnan ja -markkinoinnin osaamisensa vahvistamisesta kiinnostuneille markkinoinnin ja myynnin parissa toimiville henkilöille
  2. pk-yritysten johdolle
  3. yrittäjille
  4. työttömille ja työttömyysuhan alla oleville henkilöille.

Dimmy 2.0 -koulutuksen tavoitteena on yritysten henkilöstön digitaalisen liiketoiminnan ja markkinoinnin osaamisen ja samalla oman työpaikan digiprosessien kehittäminen. 

Dimmy 2.0 tarjoaa myös helpon väylän tuottaa taloon uusia osaajia. Opiskelijoiksi valittavilla työttömillä tai työttömyysuhan alla olevilla henkilöillä on takanaan joko korkeakoulututkinto, johon on sisältynyt liiketalouden ja markkinoinnin opintoja, tai vankka käytännön kokemus alan työtehtävistä. Mikäli haluat työharjoittelijan yritykseesi, ota yhteyttä hankehenkilökuntaan ja ilmoittaudu mukaan. 

Ota yhteyttä!

 

Oamkin hankkeiden verkkosivuohje (pdf)